• VAVG 2:50min/km
  • VMAX 1:04min/km

Gminowanie z Olo

Wtorek, 11 marca 2014 · dodano: 12.03.2014 | Komentarze 0

W każdym razie wszystko na to wskazuje, że klątwa nie podziałała. I dobrze, bo to był całkiem fajny wypad na zaliczanie gmin. Olo zaplanował, wykonaliśmy wspólnie. Trochę bezdroży, ale nie za wiele, w końcu jechałem na cienkich oponach, trochę zjazdów i podjazdów - znacznie więcej niż w tej mojej płaskiej Wielkopolsce. Wreszcie ponad 2 godziny w ciemnościach - nie pamiętam kiedy ostatnio tyle tak przejechałem. Wiało na początku bardzo nieprzyjemnie w twarz, dzięki rowerowym bogom, że nie musiałem wracać przy przeciwnym wietrze, bo mnie Olo trochę przegonił.

7 gmin nowych zaliczonych, gdyby nie wczorajsza wtopa to na mapie województwa byłaby już ładna plamka. A tak - świecą dwie jasne, niezaliczone jednostki administracyjne i trzeba to będzie dokręcić kiedyś, choć pewnie nie latem, bo jak zrobi się ciepło i długo jasno, to raczej wybiorę się na kolejne gminowania.

A sam dzisiejszy przejazd? Trasa biegła w większości biegła przez wioski, o których świat zapomniał. Jak wczoraj jedyną oznaką, że żyją tam ludzie były szczekające psy. Z rzadka jakieś lampy, niewiele samochodów, traktory na polach i drogach (minęliśmy takiego jednego). W Golubiu - Dobrzyniu zakonotowałem śliczny kościółek p.w. św. Katarzyny - trzeba będzie go sfocić kiedyś przy sprzyjających okolicznościach.

Trasa i szczegóły - proszę, oto one.