Trochę offroadu z wieczora

Piątek, 30 maja 2014 · dodano: 31.05.2014 | Komentarze 0

Umawianie się na rower zabrało nam dziś z Grzegorzem niespełna 3 minuty. Pod koniec pracy padła propozycja testowego offroadu do Śremu, tak aby sprawdzić trasę dla naszych dziewczyn na okoliczność lotu motolotnią. Szybki powrót z pracy, mały obiad i o 17 jesteśmy na trasie.

Ruszyliśmy przez pola w kierunku na Zaniemyśl. Od Poznania chmurzyło się bardzo nieładnie, ale postanowiliśmy, że nie ma się co szczypać jakąś tam burzą.

Dodatkowo jest po deszczach, więc polne drogi są osiągalne nawet dla moich crossowych opon. Piasku prawie nie ma, a kałuże... no cóż, z nimi poradzić sobie można na kilka sposobów...

Gruntówkami dojechaliśmy aż do trasy nr 434 - Kórnik: Śrem, przekroczyliśmy ją w Zbrudzewie i stamtąd już blisko, dawną szosą na Kórnik wjechaliśmy do Śremu. W mieście, na nadwarciańskiej promenadzie obowiązkowa fota z Heliodorem Święcickim a potem ruszyliśmy trasą NSR-u w stronę Łęg (gdzie jutro mamy podjechać na wspomniany lot). Z NSR-u na obwodnicę Śremu wyjazdu nie ma - trzeba wnieść rower po schodach na estakadę, cośmy uczynili. A potem już wyłącznie asfaltem, przez Zaniemyśl i Jeziory Wielkie wróciliśmy do domu.

Całkiem spoko wycieczka. Tylko te ślady dinozaurów w lasach trochę niepokojące...