• Kalorie 2085kcal

Przejażdżka bez celu

Niedziela, 22 marca 2015 · dodano: 22.03.2015 | Komentarze 1

Jak w temacie. Pomyślałem dziś, że będę miał łatwiej (po wczorajszej mordędze pod wiatr) gdy ruszę na trasę w przeciwną stronę. O jakże się myliłem. W nocy wiatr się zmienił i łatwiej zrobiło się trudniej. No cóż... chyba każdy rowerzysta tak ma. W Koszutach chciałem zrobić tradycyjnie fotkę pałacu, ale... ktoś zamknął wejścia na kłódki. Na furtce stało jak byk, że w niedzielę (bo dziś niedziela, co nie?) otwarte od 11 do 15, ale jak widać o godzinie 13.30 to jednak niekoniecznie. Sfociłem więc kościółek i ruszyłem w trasę dalej.

W drodze ze Śniecisk do Zaniemyśla na polu stało spore stado saren. Blisko. Ale zanim wydobyłem aparat, tylko widziałem ich białe tyłki śmigające w oddali. Okazyjnie więc wybrałem inny obiekt fotografii - to jedna z niewielu czynnych linii kolejek wąskotorowych. Dziś taka moda, że te torowiska się zasypuje, a na nich buduje... ścieżki rowerowe.

A potem objazd wokół zaniemyskich jezior i powrót do domu. Strava mi się wyłączyła w trakcie jazdy nie wiedzieć czemu. Hm....

Aha, było 2 stopnie ponoć. Zupełnie tego nie czułem...