• Sprzęt Rossi

Wrześniówka

Sobota, 26 września 2015 · dodano: 26.09.2015 | Komentarze 3

Plan był konkretny. Sprawdzić, ile mogę przejechać na rowerze po kontuzji. Więc wyszło, że mogę. Bark dokuczał, ale spokojnie mogłem jechać jeszcze kilkanaście godzin.

Wyjechaliśmy we dwójkę z sąsiadem. On długich tras nie jeździ - machnął więc dziś życiówkę - ale za to jest na krótszych dystansach mocniejszy ode mnie. Pierwsze 70 km ze średnią 31,5 km/h - było ostro. Potem kawa na rynku w Osiecznej, zmiana kierunku, jazda pod wiatr i te kilka większych pagórków, jakie można znaleźć w naszych okolicach. Dwa podjazdy 9%, szału nie ma (w przeciwną stronę byłoby po 11%, ale nie bardzo szło trasę dobrze wytyczyć)... podjechałem bez zrzucania z blatu. Wiem, mam tam 50 zębów, a nie 53, no ale zawsze.

Powrót już całkowicie pod wiatr. Sąsiad trochę osłabł na koniec (hłe hłe), więc zmianę długą dałem ja :P

elizium
| 19:16 niedziela, 27 września 2015 | linkuj Muszę w końcu iść na basen popływać. To ponoć bardzo pomaga (rehabilitantka już nawet nic nie mówi, tylko kręci głową)... ale póki co - czasu tak mało, a pogoda sprzyjająca, więc zamiast basenu wybieram rower. Nawet, jak potem zdycham ;)

Zacznie padać (pewnie już niedługo), to pojadę rowerem na basen :D
GoralNizinny
| 18:13 niedziela, 27 września 2015 | linkuj Bark może już zawsze pobolewać.Trzeba jeździć i wzmacniać się.Kiedyś walczyłem z kolanem 100-150km i nie mogłem chodzić.Miałem iść na zabieg.W końcu kolano się wzmocniło.Dziś jeżdżę trochę więcej.Raz boli mniej ,a raz więcej...
Waskii
| 21:45 sobota, 26 września 2015 | linkuj Mnie dzisiaj po 75 odcięło całkowicie. Miesiąc czasu bez jeżdżenia i sił nie ma 100 km popedałować. Coś strasznego. Zbliżasz się z km :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cesam