• Temperatura -2.0°C
  • Kalorie 2047kcal

Niedzielny poranek

Niedziela, 17 stycznia 2016 · dodano: 17.01.2016 | Komentarze 3

Plan na wyjazd urodził się wczoraj późnym wieczorem. Miałem dziś zrobić 60 km, do końca nie wiedząc jeszcze, którym rowerem pojadę. Wieczorem chłopaki z naszego Stowarzyszenia zaczęli się umawiać na wspólną trasę w tempie raczej spokojnym (ktoś tam wraca na rower po kontuzji, ktoś jeździ z kontuzją)... pomyślałem, że pojadę z nimi. W tzw. międzyczasie kolega zaproponował wspólne 50 km wcześnie rano, tak aby zdążyć na wyjazd Bractwa. To było do zrobienia, ale musiałbym zmienić rower w przerwie między jedną trasą a drugą. Zgodziłem się...

... ale nad ranem kot uparł się, że to jest odpowiedni czas na zabawę. Ostatecznie więc okrutnie nie chciało mi się wstać... a oni pojechali sami. W ten sposób ominęło mnie 30 km... Wiem, hańba mi!

Na miejsce zbiórki pojechałem lasem przez Zwierzyniec, bo nie wierzyłem znajomemu, że tam lodowisko. No, obyło się bez gleby, ale było blisko, oj bardzo. Na takiej ślizgawicy jeszcze w tym roku nie jeździłem. Spotkaliśmy się na kórnickim rynku i potem w trasę. Spokojnym tempem, bez napinki, jechało się elegancko.

Trochę zimy w Szczytnikach zakosztowaliśmy... ale generalnie to już śniegu prawie nie ma.

Jak widać też - bobry nie próżnują, a w okolicy coraz więcej podciętych przez nie drzew. Do domu nadłożyłem ciut drogi i pojechałem wokół drugiego jeziora. Śniegowa czapa znika błyskawicznie...

Na koniec jeszcze na myjkę, bo nie mogłem już słuchać, jak mi zgrzyta piach w trybach...