• Sprzęt Rossi

Szaro, buro, syfiato inc. myjka na koniec

Sobota, 17 lutego 2018 · dodano: 17.02.2018 | Komentarze 1

Się pojechało. Tylu szoszonów w bractwie, a nikt się na sobotę nie pisał, więc trza się było zebrać samemu. Mokro, wietrznie... do Trzykolnych Młynów jakoś nie mogłem się zebrać na równą jazdę. Potem - też nic lepiej, bo dziury w szosie do Czmońca okrutne. Ciekawe, kiedy doczekamy się remontu tej drogi. Jak już się zrobiło równiej na jezdni, to szło utrzymać przyzwoite tempo, mimo wiatru w twarz.

Od Śremu boczny, lekko sprzyjający wiatr, ale też ruch na DW 432 zauważalnie większy. Przez chwilę zastanawiałem się, czy nie odbić na Mechlin, ale ostatecznie wybrałem prostą do Zaniemyśla. Tam już tradycyjnie kółko wokół jeziora i pętelka na Czarnotki, które jedzie się niezwykle przyjemnie za sprawą wyremontowanej drogi. Za to powrót do Śniecisk już dramatycznie - zima ostro obeszła się z asfaltem za Czarnotkami.

Na końcówce - ostre hamowanie, bo przy drodze stały żurawie. Piski hamulców i lekki ślizg na mokrym asfalcie zaskutkował szybką ucieczką ptaków, ale i tak udało się je uwiecznić na zdjęciu (co widać).

Oczywiście po wszystkim trzeba było jeszcze poczołgać się na myjkę, bo rower schlastany był dokumentnie...