Kwiecień, 2018

Popołudniówka ze Szczepanem

Czwartek, 12 kwietnia 2018 · dodano: 19.04.2018 | Komentarze 1

Ciepło, jasno, przyjemnie. Jeszcze w pracy będąc umówiliśmy się z sąsiadem na szybkie 2h po okolicy i takoż uczynilim. Jazda była z tych rekreacyjnych, bez specjalnego parcia na wynik. Najs... jednym słowem. A, udało mi się nie zapomnieć o czujniku tętna, więc średnie 146 to bardzo przyzwoicie  jak takiego starego człowieka...

Kategoria KBR, przejażdżki

Popołudnie...

Poniedziałek, 9 kwietnia 2018 · dodano: 10.04.2018 | Komentarze 1

... wokół komina z Grześkiem. Na spokojnie, bo trzeba było obgadać nadchodzące Kaszuby...

Powrót

Niedziela, 8 kwietnia 2018 · dodano: 10.04.2018 | Komentarze 1

Na niedzielny powrót umówiłem się z chłopakami z KBR i TBT. Ostatecznie jednak okazało się, że tylko Artur i Robert przyjechali "po mnie"... no, przyjechali do Ponieca. Wyjechałem im naprzeciw, bo wiatr ostro dał im popalić i gdy się spotkaliśmy, akurat odpoczywali pod kościołem. Nie było się co zastanawiać - zbliżała się 11, a oni musieli być w Poznaniu na 14.

Całe 100 km to właściwie jeden nieustający ciąg na metę. Nie stawaliśmy ani na moment, dopiero w Trzykolnych Młynach, przed Kórnikiem zrobiliśmy przystanek, by machnąć sobie pamiątkową fotę. 90 km ze średnią 32 zrobiło swoje: czasu na powrót było aż nadto. Rozstaliśmy się i do Kórnika ruszyłem sam. Chwilę później minął mnie jakiś szoszon. Jako że nie było ani Rapsa ani Norbisia obok, to nie miał go kto gonić i do domu wróciłem bez spiny. Piękna niedzielna wycieczka.

• Kalorie 2096kcal

Klasowe spotkanie

Sobota, 7 kwietnia 2018 · dodano: 10.04.2018 | Komentarze 0

Moje koleżanki i koledzy z podstawówki potrafią się zorganizować. W przeciwieństwie do szkoły średniej spotykamy się co pięć lat, a ostatnio to nawet padła propozycja "połowinek". No i owe właśnie wypadły. Na tę sobotę.

Gdy tylko okazało się, że pogoda dopisze (znaczy, nie będzie lało), zdecydowałem się na jazdę rowerem. Przy okazji umawiając się na spotkanie z kumplem ze... szkoły średniej. Który też nie odmawia roweru. I jak zaplanowaliśmy, takśmy uczynili. Wróciłem z pracy, przebrałem się i hajda na Osieczną. 60 km pod cholerny wiatrrrrr...

Po drodze tradycyjnie otrąbiły mnie auta na drodze na Czempiń, bo jechałem pod zakaz dla rowerów. Ale jak tam jechać, skoro jakiś debil (pamiętacie - samorządy nas nienawidzą?) zrobił 10 metrów od drogi, w lesie, zupełnie niewidoczną ścieżkę... gruntową!! Jak mam tam jechać rowerem szosowym?!! Prowadzić dwa km? Zresztą, dokładnie tak bym zrobił, gdyby zatrzymała mnie policja. Zsiadłbym i prowadził wzdłuż jezdni...

Za Czempiniem w stronę Racotu zbudowano nową ścieżkę rowerową. Ładną, asfaltową, o nawierzchni póki co lepszej niż sama jezdnia. Ale... tradycji w takich przypadkach stało się zadość: po zimie nikt jej nie oczyścił z piachu. Ani z kawałków szkła z rozbitych butelek. Samorządowcy: skoro już wydajecie publiczne pieniądze, to nie wg zasady 3xZ. Zaprojektować, zbudować, zapomnieć....

Gdy więc ścieżki się skończyły odetchnąłem z ulgą. A chwilę później spotkałem się z Darkiem, Wiktorem i Marcinem. Ekipą z Leszna, która mi wyjechała naprzeciw. Miał być jeszcze Skfar, ale coś tam mu ważnego wypadło i nie dojechał. W grupie raźnie ruszyliśmy do Osaki (znaczy do Osiecznej) i zaraz jednak się okazało, że niektórzy dopiero zaczęli sezon (zawsze mówię, że lepiej nie kończyć sezonu, bo potem jest ciężko go zacząć) i trzeba czekać. Koniec końców rozstaliśmy się na stacji w Osiecznej - Marcin pojechał do domu, a my, w mniejszej grupce ruszyliśmy do Pawłowic. Gdzie okazało się, że czeka... Skfar. Wzruszenie level high normalnie: pączki, banany, wyborcza do czytania i Marillion w tle. Bajka.

Pączki przywiezione przez Skfara zadziałały tak, że odcinek do Ponieca, mimo tego wrednego wmordewindu Darek na swoim trekkingu ciął z avg 30 km/h. Dystans znikał, słońce świeciło i wszystko szło pięknie aż do Drzewiec. Tam ktoś wyłączył prąd i ... do Rokosowa, które było ostatnim punktem wspólnej trasy wjechaliśmy już osobno. Pożegnaliśmy się i ja pognałem do Pudliszek, a chłopaki zawrócili w stronę Leszna. Dokręciłem sobie na koniec kawałek przez Krobię i tak jakoś samo wyszło tyle, ile wyszło.

• Sprzęt Rossi

Iść, nie iść, a potem, że czasu mało...

Czwartek, 5 kwietnia 2018 · dodano: 10.04.2018 | Komentarze 1

Nie mogłem się zdecydować. W końcu rozsądek przeważył i pojechałem. I jakoś tak samo poszło...

Koksu koksu...

Środa, 4 kwietnia 2018 · dodano: 04.04.2018 | Komentarze 2

Co tu dużo klawiaturzyć - dziś żarło. W każdą stronę było z wiatrem, to jechało się że hej... No i najważniejsze - pierwszy raz w tym roku na krótko. Bajecznie ciepło.

Poświątecznie palenie kalorii

Poniedziałek, 2 kwietnia 2018 · dodano: 04.04.2018 | Komentarze 0

Paskudna niedziela i całkiem przyzwoity Lany Poniedziałek. Co prawda wiało paskudnie, ale za to słonecznie i nawet niespecjalnie zimno było. Pojechaliśmy pokoksować ekipą i było fajowo.