• Kalorie 2064kcal

Treningowo vol. 1

Niedziela, 16 lutego 2014 · dodano: 17.02.2014 | Komentarze 0

Ruszyliśmy w trasę z Pudlem. On wraca do jeżdżenia po kontuzji rozwalonego barku, a ja po zimowym lenistwie. Cele są (ważne): Grzegorz jeździ szybciej ode mnie, ale nie robi dłuższych odcinków więc chce to poprawić. Ja bez problemu machnąć mogę setkę, ale prędkość to niestety moja pięta achillesowa.

No to wspólnie może uda nam się polepszyć charakterystyki przejazdów na tyle, by w dobrym czasie przejechać letnie 300 km. A przyszłym roku już poważnie zacząć przygotowania do BBT w 2016.

Dziś planowaliśmy trochę krótszą trasę. Jednak pierwszą jej część przejechaliśmy w miarę szybko, za sprawą sprzyjającego  wiatru. Dopiero przed Środą Wlkp. pojawił się paskudny wmordewind, więc trochę się namęczyliśmy (zwłaszcza ja) chcąc utrzymać dobre tempo. Te prawie 20 km pod wiatr jednak nie zmęczyło nas na tyle, by tuż przed Bninem nie postanowić, iż dokręcimy kolejną dyszkę wokół Kórnika. Tak też zrobiliśmy i wyszło przyzwoite 54 km.