• Kalorie 1973kcal

Treningowo vol. 2

Niedziela, 23 lutego 2014 · dodano: 23.02.2014 | Komentarze 0

Niesamowity ten luty tego roku. Tak ciepło i słonecznie dawno nie było, dziś jak za najlepszych letnich dni na rowerze czy na promenadzie spotkać było można całą masę ludzi. I fajnie.

Wspólnie z Pudlem ruszyliśmy na Zaniemyśl tym razem. Drogą za jeziorem, której nie lubię. Nie wiem dlaczego zawsze jazda z Kórnika do Zaniemyśla przez Biernatki bardzo kiepsko mi idzie. Tym razem było tak samo. Za późno zjadłem śniadanie chyba, choć nie jadłem dużo, to jednak pierwsze 10 km to była męczarnia. Więc od razu zmodyfikowałem trasę - odpuściliśmy sobie wyjazd do Solca przez Młodzikowo, objechaliśmy Jezioro Raczyńskie i już dalej jakoś poszło. Powrót do Zaniemyśla, odbicie na Śnieciska, Słupię, Koszuty i Runowo i już było całkiem przyzwoicie. Przed Runowem zaczęło w końcu wiać i pod wiatr było już do domu. Ale jeszcze zaliczyliśmy oba nieliczne w naszych okolicach podjazdy (a raczej powiedzmy podjazdki, no ale ma się co się ma) wzdłuż trasy S11 i wróciliśmy do Bnina. Niezła średnia jak na mnie, choć znowu 25 km/h nie udało mi się przeskoczyć. Marnie ze mną.