Cztery... dyszki i gminy

Poniedziałek, 2 marca 2015 · dodano: 02.03.2015 | Komentarze 0

arcowe wyjazdy w Polskę w celach zarobkowych fajnie jest połączyć ze zbieraniem nowych gmin. Zaplanowałem dziś co prawda 4 inne gminy (tzn. 3 zaplanowane odwiedziłem, ale czwartą zaliczyłem inną, niż opiewał plan), ale trasa musiała zostać pilnie zmodyfikowana z uwagi na nadciągające opady i wichury. Jadąc w kierunku gminy Popów na horyzoncie zrobiło się wręcz czarno od chmur i jakoś nie chciałem ryzykować powrotu w deszczu lub śniegu. Więc zawróciłem wcześniej, niż planowałem, ale dzięki wiatrowi w plecy wróciłem na tyle wcześnie, że spokojnie mogłem ruszyć jeszcze w trasę po dodatkową gminę z innej strony.

Ruszyłem spod kościoła w Kruszynie.

Trasa przebiegała po drogach wybitnie lokalnych. Jakieś ruiny, szczekające psy, Słowem nuda. Zawróciłem na 7 km przed planowanym miejsce niestety.

Przyjechałem z powrotem, zrobiłem foty, załadowałem sprzęt do auta i lunęło :D

Miejsce zdecydowanie jeszcze odwiedzę. Choćby dlatego, by sfotografować znajdujący się w środku wsi barokowy pałac Denhoffów, stanowiący obecnie własność Lubomirskich, którzy jednak pałacu póki co nie remontują. A szkoda, bo z drogi, mimo ciemności widać było bardzo ciekawą bryłę pałacu, który ponoć w latach świetności gościł króla Michała Korybuta Wiśniowieckiego i jego świeżo poślubioną małżonkę Eleonorę Habsburg. Taaa... zdecydowanie muszę tam jeszcze wrócić.