Objazdówka

Niedziela, 18 marca 2018 · dodano: 19.03.2018 | Komentarze 0

Rajd KBR z BOGK zbliża się wielkimi krokami, trzeba więc objechać trasę i sprawdzić, czy da się tak poprowadzić rowerzystów na naszym rajdzie rodzinnym. Plany były jechać w ekipie, a skończyło się na solówce. Początek z wiatrem do Radzewa, potem przez pola do Czmońca, tam zjazd w lasy ku Warcie i do wieży widokowej. Pierwsza ślepa uliczka w samym Czmońcu (wg mapy OSM powinienem mieć przejazd przez czyjeś gospodarstwo) - na szczęście psy pozamykane ujadały za bramami, a na balkon wyszedł miły miejscowy notabl i poradził jak jechać. Poza niespełna 50 metrami zmarzniętych kolein (za miesiąc to może być problem, ale najwyżej się poprowadzi) reszta drogi do Czmonia po płytach ażurowych lub szutrem, więc jechało się spoko, mimo wmordewindu. Potem przeskok w asfaltową ulicę Polną ku wysypisku, a w lesie... cóż, nie jest najlepiej z drogami. Cięto drzewa, toteż sporo jest rozjechanych duktów i widzę problem... Będę musiał pokręcić jeszcze, by znaleźć bezpieczną drogę do Kórnika. Ostatecznie można wrócić po śladzie dojazdowym, ale szkoda tak ładnych terenów.

Fakt, mogłem jeszcze się pokręcić po tym lesie, ale... po namyśle wróciłem do domu, odpaliłem szosę i ... pokręciłem się między podmuchami wiatru. Ale to następna opowieść...